Az AGORA Szombathelyi Kulturális Központ projekt munkatársat keres
meghirdetés dátuma: 2019. május 17.
Az AGORA Szombathelyi Kulturális Központ munkatársat keres
a Helyi identitás és kohézió erősítése Szombathelyen (projekt azonosítószám: TOP-6.9.2-16-SH-2018-00001) nyertes projekt megvalósítása érdekében
Feladatok:
• projekt folyamatok a célterületre vonatkozó teljes körű megvalósítása
• a projektvezető, projekt szakmai vezető által kiadott feladatok operatív végzése
• a projekt folyamatainak, cselekvéseinek projekt előírásoknak megfelelő adminisztrációja
• projektmegbeszélések szervezése, dokumentálása
• célcsoport bevonása a közösségi cselekvésekbe, a célcsoport bevonásával kapcsolatos feladatok koordinálása és dokumentálása
Elvárások:
• legalább középfokú végzettség
• uniós projekt megvalósításában szerzett tapasztalat
• MS Office alkalmazások szintű ismerete
• precizitás, pontos adminisztráció
• problémamegoldó képesség
• jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
• kreativitás, önállóság
• kiváló szervezőképesség
• TEAM munkában való jó együttműködési készség
• a projekt által előírt 120 órás közösségfejlesztő képzésen való részvétel, a képzés elvégzése
Előnyök:
• TÁMOP/TIOP/TOP projektekben szerzett tapasztalat
• EPTK felület ismerete
• megoldásközpontú és rendszerben való gondolkodás, kiemelkedő asszertivitás
• terhelhetőség
• kulturális, közösségi, gyermek-ifjúsági-családi programok szervezésében való jártasság
Amit kínálunk:
• stabil, megbízható munkáltatói háttér
• kézzelfogható célokért folytatott munka
• fiatalos, dinamikus csapat
Munkavégzés időtartama:
Határozott idejű munkaviszony 2019. június 1. – 2020. május 31-ig, heti 20 órában,
3 hónapos munkaidőkeret teljesítéssel.
Jelentkezés módja:
E-mail-ben önéletrajz, iskolai végzettséget és projekt-tapasztalatot igazoló referencia megküldése a parais.istvan@agora-savaria.hue-mail címre.
Jelentkezési határidő legkésőbb május 24-ig.
A pályázatok beérkezésétől kezdve folyamatosan hívjuk be a jelentkezőket, az arra alkalmas jelölttela szerződést megkötjük.